Ranní trénink
= lék na výmluvy?

Známe to…snídaně, kafíčko, novinky – ranní rituál, který se občas protáhne i do oběda. Přeci jen „tělo potřebuje čas se na nový den aklimatizovat…“ nebo ne?

Dnes se podíváme, jak ranním tréninkem nechtěně zlepšíš fyzičku, psychickou pohodu a vůbec proč je ranní cvičení univerzálním lékem skoro na všechny prokrastinační neduhy. Nezahálejme, pojďme na to.

Ranní trénink
= lék na výmluvy?

Známe to…snídaně, kafíčko, novinky – ranní rituál, který se občas protáhne i do oběda. Přeci jen „tělo potřebuje čas se na nový den aklimatizovat…“ nebo ne?

Dnes se podíváme, jak ranním tréninkem nechtěně zlepšíš fyzičku, psychickou pohodu a vůbec proč je ranní cvičení univerzálním lékem skoro na všechny prokrastinační neduhy. Nezahálejme, pojďme na to.

Ranní trénink: 5 kroků jak snadno zhubneš, zesílíš a zkoncentruješ se

1. PŘEDEŽEŇ SVÉ OKOLÍ – ZÍSKEJ NÁSKOK!

Myslíš si, že když se ráno sotva vykodrcáš z postele, že cvičení by pro tebe znamenalo jistou smrt a ten den už nic neuděláš? 

OmylPrávě naopak, cvičením se ti nejen zvýší tepová frekvence, nastartuješ metabolismus, ale také prokrví hlava.

Díky tomu získáš více energie, více kyslíku a čistší mysl hned po ránu. V době, kdy ostatní utápějí svůj spánek v ranní kávě, ty už jedeš na plné obrátky.

2. ZÍSKEJ SCHOPNOST „PRAVIDELNOSTI“

Pravidelnost je jedno ze základních tajemství úspěšného… čehokoliv. Cvičíš pravidelně na piano? Hraješ lépe. Cvičíš paměť? Víš více. Dopřáváš si pravidelný pohyb? Získáváš sílu a kila jdou dolů. 

Jedná se o základní metodu boje s prokrastinací, leností, výmluvami i špeky. Tvé tělo si na nový režim brzy navykne, a když mu jej náhodou odepřeš – samo se ti připomene.

Nevíš, co ti během dne cvičební režim nabourá? Cvič ráno a nenabourá ti jej nic!

3. Buď pánem/paní svého času

Vraťme se k prvnímu bodu. Krev v hlavě, čistá mysl a stroj, co jede od rána na plné obrátky? Tak díky tomu získáš kvanta času, která normální člověk jen tak prolelkuje.

Naučíš se čas lépe využívat, své úkoly stihneš rychleji a tím se vyhneš jak problémům, tak stresu. Ten osvobozující pocit, kdy najednou vše zvládáš a začínáš mít „volný čas bez výčitek“ je opojný…

4. UŽÍVEJ HORMONY ŠTĚSTÍ JAKO OPIÁTY

Pokud si ráno přivstaneš a zacvičíš, dodáš svému tělu hned na začátku dne pořádnou dávku endorfinů „z dobře odvedené práce“.

Vykouzlíš si úsměv na tváři, příjemné naladění a zvýšíš svou odolnost vůči stresu.

De facto se z tebe stává „pozitivní závislák“. A když vynecháš, tělo si o svou dávku důrazně řekne.

5. OVLÁDEJ SVŮJ MOZEK, NE ON TEBE!

Tak jako člověk, i mozek má své dny. Nechce se mu vstávat, pracovat, učit – hraje hry, fláká se, opíjí se – prostě si jede svou, nehledě na rozum.

Když ale začneš cvičit ráno, nepracuje ještě na tolik, aby ti odporoval, aby vymýšlel důvody, proč to nejde, prostě, aby se vymlouval.

Jednoduše nad ním vyzraješ. A uděláš významný krok k pravidelnosti – novému návyku.

CO NÁM Z RANNÍCH TRÉNINKŮ PLYNE? 

Vedlejší účinky ranního cvičení jsou naprosto šílené. Hubneš, usmíváš se, motivuješ se, sílíš, zvládáš více, stresuješ méně, celkově se ti život sám od sebe zlepšuje a ty přitom o nic z toho neusiluješ.

Nesedíš denně v motivačních knihách, nedržíš diety, nevypisuješ si „buzer lístek“, nebojuješ s obezitou, prostě jdeš a cvičíš.

Nestačí? Mrkni na tento článek s dalšími 5ti důvody!

Ranní doping…

Tvé tělo to chce, ty to chceš, kámoši to chtějí, trenér to chce, přítel/kyně to ocení, a přitom to na začátku chce jen tak málo… přihlásit se.

První trénink startujeme:
4. září v 6:30 – Tělocvična Centrum
4. září v 7:10 – Tělocvična Poruba

Troufneš si? ;)

Ranní doping…

Tvé tělo to chce, ty to chceš, kámoši to chtějí, trenér to chce, přítel/kyně to ocení, a přitom to na začátku chce jen tak málo… přihlásit se.

První trénink startujeme:
4. září v 6:30 – Tělocvična Centrum
4. září v 7:10 – Tělocvična Poruba

Troufneš si? ;)

zeptej se…

Máš pročtený web, ale v hlavě ti stále znějí otázky? Přesně pro tyto případy jsme připravili seznam otázek a odpovědí.

Nebo nám rovnou zavolej, pošli mail, nebo napiš. Většinou nekoušeme :)